‏سیزده سال پیش از امروز در هفتم جوزای سال 1390 خورشیدی، ملیشه های جنایتکار طالب با انجام یک حملۀ تروریستی در شهر تالقان مرکز ولایت تخار، شهید سترجنرال محمد داوود داوود، تورن جنرال شاه‌جهان نوری  را به شهادت رساندند.   

‏سیزده سال پیش از امروز در هفتم جوزای سال 1390 خورشیدی، ملیشه های جنایتکار طالب با انجام یک حملۀ تروریستی در شهر تالقان مرکز ولایت تخار، شهید سترجنرال محمد داوود داوود، فرمانده زون 303 پامیر و تورن جنرال شاه‌جهان نوری فرمانده پولیس تخار را با جمع دیگری از نیرو های قهرمان امنیتی وقت و شماری از شهروندان ملکی را به شهادت رساندند.

حملات زنجیره ای گروه طالبان و حلقات مرتبط به آنان، نه تنها در 20 سال جمهوریت بلکه پس از غصب قدرت توسط این گروه تبه‌کار علیه فرماندهان، جنرالان، افسران و سربازان نیرو های امنیتی سابق به بیرحمانه ترین، بزدلانه ترین و ناجوانمردانه ترین اشکال آن ادامه داشته و دست های ناپاک اعضای جنایتکار این گروه از راس تا قاعده، با خون پاک فرزندان میهن مان آغشته بوده و است.
جبهۀ آزادی افغانستان، یاد و خاطرۀ جنرال داوود شهید، جنرال نوری شهید و دیگر شهیدان پاکباز عرصه های جنگ، مبارزه و پیکار علیه گروه مزدور و جنایت پیشۀ طالبان و تفکر منحط و خشونت بار آنان را گرامی میدارد و با خون پاک آنان تجدید پیمان میکند که تا آزادی میهن از لوث امارت غاصب و مستبد طالبانی راه پر افتخار شهدا و جانبازان سلحشور سرزمین مان را ادامه خواهد داد.
سالگرد شهادت این فرزندان نامدار کشور را به پیشگاه خانواده های گرانقدر، دوستان و رهروان راه پر افتخار آنان تسلیت گفته، برای این آزاده مردان و تمامی شهدای راه آزادی، عزت و سربلندی افغانستان بهشت برین و آرامش ابدی در جوار رحمت پروردگار عالمیان استدعا میداریم.
به اشتراک بگذارید
نویسنده
نویسنده
مقالات: 87

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *