پیام تبریکیهٔ جبههٔ آزادی افغانستان به مناسبت عید سعید فطر

جبههٔ آزادی افغانستان حلول پر میمنت عید سعید فطر را حضور مردم مومن و خداجوی افغانستان و تمامی مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض نموده و استدعای قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران جهان را از بارگاه خداوند منان، دارد.

مردم آزاده!

رمضان ماه مهمانی خداوند (ج)و فرصت اندیشیدن بیشتر برای امر خیر است. در این ماه مسلمانان بیشتر از هر زمان دیگر ترغیب به امر خیر شده اند.

جبههٔ آزادی افغانستان با وقوف بر این رمز الهیِ نهفته در ماه مبارک رمضان تصمیم گرفت تا فرصت اندیشیدن را برای آن عده از مردمی که فریب خدعه و نیرنگ طالبان را خورده اند، مساعد نمایند.

زمان آن فرا رسیده است تا آن‌عده از طالبانی که زیر عنوان جهاد و مبارزه با اشغال، در زیر پرچم گروه مزدور طالبان قرار گرفته بودند به خود آمده و متوجه خسرانی که از آدرس رفتارهای سردسته‌گان طالبان به خود، وطن و مردم خود عاید ساخته اند، شوند.

آیا هدف سردسته‌گان طالبان چیزی جز اشغال غاصبانهٔ قدرت و ثروت بود؟

آیا تفاوت زندگی میان یک طالب عادی و آن طالبی که امروز بر کرسی های زر اندوزی تکیه زده است، به چه پیمانه است؟

جبهه آزادی افغانستان خود را مکلف می‌داند تا قبل از آغاز مجدد عملیات‌های برق آسای چریکان آزادی علیه اشغال‌گران طالب، برای آنعده از فریب خورده‌گانی که چیزی جز خُسران دو دنیا عاید حال شان نشده است، فرصتی مساعد ساخته باشد.

هم‌وطنان گرامی!

با پایان یافتن ماه مبارک رمضان و ایام پر میمنت عید سعید فطر، جبهه آزادی افغانستان عملیات های سرتاسری خویش را علیه اشغال‌گران طالب از سر میگیرد.

جبهه آزادی افغانستان به منظور دفاع مشروع از مام میهن و نوامیس ملی همه افراد مسلح، پوسته‌ها، قراول‌ها، گانیزیون‌ها، گزمه‌ها و قطعات مربوط به گروه مزدور طالبان را اهداف مشروع نظامی اعلام مینماید.

در این میان، واحدهای ویژه گروه مزدور طالبان که موظف به اختطاف، آزار و اذیت زنان و دختران آزاده افغانستان هستند، در صدر لیست اهداف مشروع قرار خواهند داشت.

از عموم هم‌وطنان گرامی تقاضا به عمل میآید تا فاصله معقول خویش را به تمامی افراد، وسایط نقلیه و واحدهای گشت زنی گروه طالبان حفظ نموده و از این طریق چریکان آزادهٔ خویش را در امر دفاع از میهن آبایی ما، همکاری نمایند.

در آخر، جبهه آزادی افغانستان یکبار دیگر ایام عید سعید رمضان را حضور مردم مسلمان افغانستان و کافهٔ جهان اسلام تهنیت عرض داشته و تجدید تعهد مینماید که الی پاکسازی وطن از لوث طالب، به مبارزه میهنی خویش ادامه خواهد داد.

 

جبههٔ آزادی افغانستان

به اشتراک بگذارید
نویسنده
نویسنده
مقالات: 87

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *